torsdag 30 december 2010

Roco RE

Nu har jag hämtat mitt Roco Green Cargo RE. Härlig färg på det. Har test kört det och det går riktigt bra!
Upptäckt en bugg i Ecosen. Om man inte först manuellt lägger in det nya tåget innan man läser av dess cv värden så hänger sig hela skiten. Så man måste först lägga in tåget och spara det innan man läser av dekodern och ändrar något i inställningarna! Men det kanske fixas i nya uppdateringen jag väntar på. Man måste ju först registrera sig på Esu´s forum med serienr på sin enhet, som dom sen måste godkänna, innan man kan dra hem uppdateringen. Så jag väntar på att någon vänlig själ på Esu ska komma tillbaka från sin julledighet och ge mig tillträde. Då kommer jag även att kunna köra mina lok med min Iphone! Ska bli kul att testa. Jag återkommer mer om detta i något senare inlägg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar