tisdag 28 december 2010

Skit Roco

Hoppas alla har haft en bra och trevlig jul! Det har jag haft!

Men idag var jag nere i källaren och skulle köra lite, och vad händer! Jo, två till växelmotorer strular!!! Blir så trött. Är det någon som har råkat ut för samma? Eller har något tips? Men en sak är jag nöjd med. Min ESU Ecos command central! Nu när jag lärt mig det mesta så är den kanon att jobba med. Återstår bara att lära mig hur man lägger in egna bilder på lok. Inget av dom jag har finns med i den från fabrik men på deras forum skall det finnas fler tydligen. Ska bara vänta på att få tillträde dit!
Imorgon blir jag förhoppningsvis två lok rikare. ska hämta mitt Roco RE GC och sen ropade jag hem i helgen ett RC 7, som jag velat ha lääääänge! Nu saknar jag bara ett DM3 så är jag nöjd. Iaf för tillfället! =)
Ingen som har ett liggande?

Lägger in lite bilder från idag också. Några blev lite suddiga med jag lägger upp dom ändå.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar